zondag 18 maart 2007

Nog 2 weken!

Hallo allemaal,

Nog 1 week werken en dan hebben we vakantie.
Het komt nu echt dichtbij en we krijgen nu echt wel een beetje kriebels in onze buik.
Voor mij (karin) extra spannend want deze laatste week werken is ook echt mijn laatste week op afdeling B5.
Na de vakantie ga ik op afdeling A7 (thoraxchirurgie) beginnen.
Aankomende vrijdag zal ik dus afscheid van mijn lieve collega's moeten nemen.
Gisteren samen met onze beide families lekker gegourmet bij mijn ouders.
Onze moeders hadden goed hun best gedaan om allemaal lekkere dingen op tafel te zetten.
Het was een gezellige avond!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Sander en Karin,

Spannend allemaal hoor!
wat gaat de tijd toch snel, ik weet nog wel dat jullie vorig jaar ons over jullie plannen vertelden en nu is al zo ver.
We zullen jullie gaan volgen hoor!
Tot zaterdag.

Gr. Kenny en Evelien

Anoniem zei

Heerlijk rustig straks op het werk zonder Sander.........geintje.
Heel veel plezier straks op jullie reis. Groeten, Alco

Anoniem zei

Hoi Sander en Karin,

Wat leuk dat wij online mee kunnen genieten van jullie vakantie. Geniet ervan en tot ziens.

Groetjes,

Wilco.