zaterdag 5 mei 2007

De relaxweek.


Hallo allemaal,
Gisterochtend met de bus naar Bangkok gegaan. Daar meteen de nachttrein naar het zuiden gepakt. Om 4 uur 's nachts zouden we op de plaats van bestemming zijn. Wij kant en klaar, kwamen we pas om 5 uur aan. Hadden we nog wel een uurtje langer kunnen slapen. Uit de trein kwamen er enorm veel toeristentrekkers op ons af. Allemaal met mooie aanbiedingen om ons naar de boot te brengen. Nu is ons lontje 's nachts niet zo lang. Dus na een flinke snauw van Sander bleven ze een beetje op afstand.
Om 6 uur konden we met de bus naar de boot en om 8 uur zaten we op de boot richting Ko Samui. Het weer was opgeklaard en het zonnetje kwam er langzaam door.
Eenmaal op Ko Samui zijn we met de taxi naar het puntje gegaan. We zaten bij twee thaise mensen in de taxi die het leuk vonden met ons te praten alleen spraken ze geen woord engels.
Wat met handen en voeten geprobeerd maar dit bleek nog best lastig.
We hebben een mooi onderkomen gevonden op een niet toeristisch stukje. 3 stappen en we staan op een fantastisch stukje wit strand. Het water is nog een beetje troebel dus niet strak blauw. Overmorgen gaan we met de boot naar Ko penang een kleiner eilandje wat bekend staat om nog veel mooiere stranden. Hier gaan we ook snorkelen en hopelijk ook duiken. Maar even afwachten of dit kan met sander zijn medische voorgeschiedenis.
Het is inmiddels dus weer mooi weer. Vandaag zelfs verbrand.
Na het strand een scooter gehuurd voor 3 euro per dag om wat van het eiland te zien.
Groetjes!!!!!
ps:We hebben nog even een extra foto toegevoegd van de bridge over the river kwai.

7 opmerkingen:

Wendeliene zei

Hallo!

Fijn dat bij jullie het zonnetje weer schijnt! Dat is toch altijd wel lekker en vooral als je een relaxweek hebt ingepland. Hier is het weer ook nog steeds mooi, al heb ik berichten gehoord dat het minder gaat worden... Vandaag heb ik met Annemiek in Arnhem geshopt en Camiel heeft zijn nieuwe auto bij de dealer geinspecteerd. Nog 5 nachtjes slapen en dan mag hij hem meenemen (thank god!). Woensdag hebben we een bezichtiging, dus dat is een leuk vooruitzicht. We zijn erg benieuwd. Ik probeer mezelf in toom te houden, maar da's toch moeilijk soms... We laten weten hoe het afloopt. Geniet van jullie relaxweek, maar dat komt vast wel goed!

Liefs, Wen.

Anoniem zei

Leuk dat het weer weer opgeknapt is.
Jullie begonnen al een beetje shagerijnig te worden maar dat is nu weer over Fantastisch dat we gister zo met msm met elkaar gesproken hebben techniek staat voor niets Hier alles goed. Bevrijdingsdag maar niets bijzonders gedaan .
Hoe gaat het met het filmen ??
lukt het een beetje??

Groeten Paul
Moeest er bij zetten ook namens je moeder Zondag a.s. Moederdag.

Anoniem zei

He Hoi,

Ziet er lekker uit op dat strand. Kreeg net ene sms van jullie dat het weer beter was, gelukkig maar, bij vakantie hoort zon! Bij ons is waarschijnlijk vandaag de laatste mooie dag. We proberen er nog even van te genieten. Jullie zeiden op de sms dat jullie naar de kapper waren geweest, ben erg benieuwd hoe het eruit ziet. Krijgen we vast op foto's te zien.
Hier gebeurt verder niet zo veel. Stijn zit onder de rode bultjes, kan denk ik niet tegen peer. hebben net een zak met peren gekocht. Ik kan het denk ik ook beter niet meer gaan eten. Ard weet dus wat hij de hele week aan fruit eet.

Dat het volgende week moederdag is, zeg ik ook al een aatnal keren tegen Ard. Heb al een aantal plaatjes uitgeknipt, ben benieuwd. Mijn eerste moederdag. Stijn heeft al iets gemaakt op de creche, hij kwam een keer thuis met allemaal groene verf onder zijn nagels.

Geniet van jullie relax week.

Liefs Annet

Anoniem zei

Wat zijn jullie trouw in het schrijven van jullie avonturen en de daarbijbehorende fotos's. Echt super hoor.
Jullie hebben deze week dus de relaxweek, zie gelijk witte stranden, palmbomen, hangmatten en coctails voor me, heerlijk.

Vandaag w.s. de laatste mooie dag, maar laat ik net de nachtdienst in gaan en wat is nou heerlijker om te gaan slapen als het regent;)

Donderdag ga ik met Ellen en Moniek naar Leuven onze stageplaats van het laatste jaar van het MBO, hopen dat het weer dan weer wat beter is. Maar het scheelt misschien dat we daar wat zuidelijker zitten(de optimist, ha,ha)

Pieter heeft nog een paar dagen te gaan in Ermelo... en dan heeft hij ook een relaxweek:

Veel plezier met relaxen!

XX Claudia

Anoniem zei

Hey Vakantiegangers
Hier even een klein bericht uit Zwolle. Het zijn weer fantastische berichten vanuit Azië. En nu een relaxweek ... wat hebben jullie de voorgaande weken gedaan dan..?? Was toch ook heerlijk vakantie
(hihiahiah) Geniet er samen van !!!
Groetjes uit Mooi Zwolle

Unknown zei

Hoi Karin en Sander,

Jullie zijn weer goed aan gekomen en dat doen jullie goed. Een weekje relaxen zal je goed doen, kun je je weer opladen voor de laaste spannende weken van de reis. Mooie foto op de brug, wat een hoogte, een prachtig uitzicht volgens mij. Ging daar voorheen een trein overheen, zo te zien aan de rails, als ik het goed zie?
Heerlijk ontspannen, samen in de zee. Is het net zo mooi als in Egmond aan Zee, dat kan bijna niet. Vorige week nog een stuk gewandeld, een enorm breed strand, ongelooflijk. Ik zit nu met een kersenpittenzak om mijn nek, misschien wat kou gevat. Het is inmiddels 10 graden kouder en het lijkt of de herfst weer gaat beginnen. Het regent al wat en dat is goed voor jullie tuin en de onze.
Vanavond was de bekerfinale tussen AZ en Ajax en het bleef 1-1 en toen die vervelende penalty's en het geluk kwam Ajax toe. Jammer dat AZ de 2e teleurstelling moest ondergaan. Ton was wat teleurgesteld maar ik zal er niet minder door slapen, hoor.
Een fijne relaxweek en snorkelen en duiken is vast een hele leuke ervaring. Lekker genieten en tot de volende keer.
Lieve groeten,
Elsje

Anoniem zei

Laten jullie ons ook meekijken op dat kleine eilandje? Lijkt me heerlijk.
Ik heb sinds vandaag vakantie: en het regent! Trui aan en lange broek. Nu moet ik dus echt gaan strijken enzo. bah.
Geniet ervan!
Kus Meike.