zaterdag 7 april 2007

Foto's











1 opmerking:

Unknown zei

heeeeeeeeeeey Bro en SIL (Sister In Law)!!!! eindelijk es ff een reactie van mij... had et lekker druk met de studie (lees: feesten/zuipen/uitgaan/achter de dames aan/varen (jaja, ik heb de boot onder in de flat liggen in leeuwarden!!) haha). ik heb ben nu weer helemaal bij:-) et lijkt me zo gaaf daar joh.. mssn boek ik volgende week ook wel een vlucht die kant op;-)

ik heb vannaaf eens even je ouders geleerd hoe ze op msn moeten.. maar guess what... dat leverde bijna een echtscheiding op, en ik ben bijna geschrapt uit het testament:-P maargoed, paul snapt het een beetje...
zijn jullie btw via karingossen@hotmail.com online als jullie op msn zitten???

maar verder super leuke reisverslagen die jullie plaatsen en vet mooie foto's (alleen lijken jullie beide wel een stuk jonger met jullie backpackers-look)!!

EnJoy!!!!!

greetz wouter