woensdag 11 april 2007

Zon in HongKong

Hallo allemaal,
Weer even een bericht vanauit het zonnige Hongkong.

Gisteren een toer gehad. Het begon al slecht. het regende, dus weer in lange broek en regenjas op pad. Bij de eerste tussenstop zouden we met een boot naar de skyline kijken. Moesten we ook nog dik voor betalen. Iedereen ging als kuddedieren achter elkaar de boot op. Behalve wij. Hier zijn wij gewoon op tegen. We hebben toch al betaald voor de toer en dan nog eens extra betalen? Mooi niet. Trouwens het was niet eens de moeite waard. De tweede stop bij een marktje waar we een uur moesten rondlopen. Allemaal toeristische spullen te koop voor westerse prijzen. Niet leuk dus.

De derde stop was bij Victoria Peak (uitzicht over Hongkong vanaf een berg) . Dit was wel mooi, alleen erg jammer dat het bewolkt was. Niet echt een leuke toer dus.
Vandaag met de boot naar Kowloon geweest. Het vaste land.
ook enorm druk en hectisch. Vanaf deze kant kon je erg mooi de skyline van Hongkong zien. Er werd gezegd dat je hier super goedkope elkectronische apparaten kon halen. mooi niet dus. Gewoon westerse prijzen. (Harrie die geheugenkaarten heb je lekker goedkoop ingekocht) Maar het was wel de moeite waard. Morgenavond vliegen we om 22 uur naar Bangkok. Dus dan zit onze China reis er al weer op.

X ons.

ps: de foto bovenaan laat zien hoe we ons vermaken tijdens het reizen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

He ka, Sinds wanneer heb jij ook een i-pod? Een Chinese?
x Meike.

Anoniem zei

hoi,

Wat gaat alles snel he! is china al bijna weer voorbij. jammer dat die tour niet was wat jullie ervan verwachten. Ik heb vandaag mijn vrije dag en hetw is nu al mooi weer, heerlijk gewoon. ik heb net stijn in bad gedaan, hij maakt er nu echt een heel waterballet van. Alles nat incl. zijn moeder. Nu slaapt hij lekker, kan ik even wat anders doen. Hij kan trouwens ook ene nieuw kunstje. Als hij op zijn buik ligt kan hij draaien tot op zijn rug. gaat snel nu allemaal.

Veel plezier verder.

Liefs annet

Anoniem zei

Lieve Sander en Karin.

Ik heb jullie China avontuur gevolgd en heb me er een prima beeld van kunnen vormen, dat scheelt mij een hoop geld ( ik stap dus niet voor china in een vliegtuig) Ben benieuwd naar jullie volgende belevenissen. Ik wens jullie een goede reis naar Bangkok en hoop dat jullie daar meer van het mooie weer kunnen genieten. Hier zijn ook zomerse temperaturen.Voor de zon hadden Paul en Anita net zo goed thuis kunnen blijven hahaha!
Dikke kus uit Loppersum.

Anoniem zei

vanuit een licht bewolkt en niet te warm Gran Canaria een lieve groet.Jammer dat jullie laatste indrukken van China niet helemaal optimaal waren. Maar er valt vast nog wel veel meer te beleven.
Liefs Paul en Anita.